W ostatnich czasach podejście do marketingu firm ulega znacznym zmianom, szczególnie w przypadku większych korporacji, które są rozwinięte na tyle, aby dbać nie tylko o wizerunek swoich produktów, ale także swoją własną renomę jako marka. Przydatnym narzędziem w kreowaniu takiego wizerunku są filmy korporacyjne, które stanowią nowoczesną alternatywę dla nieco bardziej tradycyjnych form reklamy. Czym są tego typu filmy? Co liczy się podczas ich produkcji? Gdzie uciec się z tego typu zleceniem? Czas odpowiedzieć sobie na te pytania!
Jak powinien wyglądać film korporacyjny?
Wszystkie filmy korporacyjne, których kunszt sugeruje udział zespołu prawdziwych profesjonalistów z branży, łączy kilka, konkretnych cech. Po pierwsze, filmy te są nastawione na informacyjność, przekazując wiele istotnych informacji o firmie jako całości. Po drugie, wyróżniają się one niezwykłymi efektami audiowizualnymi, dzięki czemu skutecznie przyciągają uwagę klientów i zachęcają do bliższego zapoznania się z zakresem usług danej korporacji. Po trzecie, są one nacechowane bardzo pozytywnie, nie będąc przy tym przekłamane.
Dlaczego warto zainwestować we własny film korporacyjny?
Wbrew pozorom, filmy korporacyjne wcale nie stanowią tak dużego wydatku, jak może się wydawać. Każdy dom produkcyjny indywidualnie ustala cenę ze swoim klientem, biorąc pod uwagę długość, użyte efekty, trudność zlecenia i ogólne koszty związane z produkcją. O ile nie zależy nam na kilkuminutowym spocie, koszty te wcale nie powinny być szczególnie wysokie – szczególnie jak na budżet korporacji, który zazwyczaj znacznie wykracza poza możliwości klientów indywidualnych.